هزینه طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در سی ام اس ایران

30 اردیبهشت 1402 اخبار خودرویی 246 بازدید ثبت دیدگاه تاریخ به روز رسانی 30 اردیبهشت 402

هزینه طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی هم بر هزینه طراحی سایت تاثیر می گذارد که این موارد در سی ام اس ایران قابل مشاهده هستند، اما قبل از آن بیایید این موارد را ببرسی کنیم.

هزینه طراحی سایت

انتخاب پلتفرم CMS

ابتدا وب سایت شما به یک پلتفرم مدیریت محتوا (CMS) نیاز دارد. یک CMS که برای تجارت الکترونیک طراحی شده است، معمولاً عملکرد بیشتری را ارائه می دهد، اما محدوده یا قیمت گسترده ای از رایگان تا گران دارد. قابلیت های یک پلتفرم تجارت الکترونیک SaaS ممکن است شامل عملکردهای پرداخت، ادغام های حمل و نقل یا راه حل های امنیتی مقیاس پذیر باشد. برخی از آنها عملکرد قوی تری نسبت به دیگران ارائه می دهند. انتخاب شما ممکن است با توجه به تعداد محصولات ارائه شده و همچنین حجم فروش، الزامات امنیتی و ادغام شما متفاوت باشد.

طراحی وب سایت کاربر پسند

طراحی کاربرپسند و مشتری محور برای همه صفحات وب مهم است، اما مسلماً برای تجارت الکترونیک از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما نمی توانید هنگام خرید دست مشتری خود را بگیرید، اما می توانید فرآیند پرداخت را بهینه کنید و آن را تا حد امکان پذیرا و کارآمد کنید. طرح بندی صفحه باید برای استفاده در هر نوع دستگاه یا اندازه صفحه نمایش پاسخگو باشد و برای همه مشتریان قابل دسترسی باشد.

شما به یک طراحی تمیز و شهودی، کپی نوشته شده ماهرانه، زمان بارگذاری سریع و فرآیند پرداخت روان نیاز دارید. این نکته آخر اهمیت ویژه ای دارد. آیا می‌دانستید که طبق گزارش Business Insider، رها کردن سبد خرید مسئول 4.6 تریلیون دلار فروش از دست رفته در سال است (در پنجره‌ای جدید باز می‌شود).

تم های وب سایت در مقابل طراحی سفارشی

برخی از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک موضوعی را انتخاب می‌کنند - به نوعی شبیه یک الگو - که همراه با CMS آنها ارائه می‌شود. اکثر اینها رایگان یا بسیار مقرون به صرفه هستند. برای مثال WooCommerce تم های زیادی را با قیمت 30 دلار یا کمتر ارائه می دهد.

اگرچه یک توسعه‌دهنده می‌تواند یک تم را سفارشی کند، گاهی اوقات نیازهای شما برای یک کوکی‌کاتر منحصر به فرد است. طراحی سفارشی یک وب سایت واقعا منحصر به فرد ایجاد می کند - اما با سرمایه گذاری بزرگتر. وب‌سایت‌های سفارشی معمولاً هزاران دلار یا ده‌ها هزار دلار کار می‌کنند. با این حال، یک طراحی عالی می تواند در طول زمان هزینه های خود را پرداخت کند.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

یک وب سایت تجاری خوب چیست؟

یک وب سایت تجاری خوب دارای عناصر مختلفی است که تجربه کاربر را یکپارچه می کند. برخی از عناصر مهم برای اولویت بندی در طراحی وب سایت عبارتند از:

وب سایت های تجاری خوب ناوبری آسان دارند

اکثر کاربران با هدفی مانند یافتن قیمت یک کالا یا تماس با پشتیبانی مشتری به وب سایت شما می آیند. شما می خواهید آن را تا حد امکان سریع و آسان برای آنها انجام دهید تا آن هدف را کامل کنند. یک وب‌سایت گیج‌کننده که در آن کاربران باید روی آن کلیک کنند و به طور گسترده جستجو کنند، مشتریانی ناامید ایجاد می‌کند که احتمالاً سایت شما را برای رقبا ترک می‌کنند.

مسیریابی شما باید واضح و قابل توضیح باشد و شامل عناوین گسترده با موضوعات فرعی مرتبط باشد. اگر صفحات زیادی دارید، از ناوبری پودر سوخاری همراه با پیمایش منو استفاده کنید تا کاربران بتوانند به راحتی به سطح بالاتر برگردند.

وب سایت های تجاری خوب دارای طراحی واکنش گرا هستند

طراحی وب ریسپانسیو بر روی زیبا جلوه دادن وب سایت ها و عملکرد خوب در هر دستگاه تمرکز دارد. کاربران بیشتری از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها به صفحات وب دسترسی پیدا می کنند، بنابراین یک وب سایت واکنش گرا که به خوبی در دستگاه های مختلف کار می کند بسیار مهم است. یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده برای موبایل، با تغییر اندازه صفحات، تنظیم فرمت‌های منو و ترکیب برگه‌های کشویی، یک تجربه مشاهده مثبت ایجاد می‌کند. موتورهای جستجو همچنین هنگام خزیدن سایت ها، طرح بندی وب سایت موبایل را در نظر می گیرند، بنابراین اگر می خواهید در نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شوید، مطمئن شوید که وب سایت شما مناسب موبایل است.

نکته

برای تبدیل سایت استاتیک خود به یک وب سایت واکنش گرا، چارچوبی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد کد سایت موجود خود را اصلاح و ارتقا دهید. سپس کد را تبدیل کرده و سایت خود را بررسی می کنید.

سی ام اس ایران

سی ام اس ایران

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت طراحی وب می‌رسد، نمی‌توانید کورکورانه یک شرکت تصادفی را انتخاب کنید. اگر یک طراح وب را بدون انجام تحقیقات مناسب استخدام کنید، نتیجه می تواند اتلاف وقت و هزینه باشد. شما باید ابتدا نیاز کسب و کار خود را تعیین کنید تا شرکتی را بیابید که قادر به ارائه بهترین راه حل ها در چارچوب بودجه شما باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به نحوه انتخاب آژانس طراحی و توسعه وب مناسب بیندازیم.

یک تیم پرشور پیدا کنید که بر اهداف تجاری تمرکز دارد تیم های آژانس دیجیتال پرشور بر روی اهداف ملموس تجاری شما تمرکز می کنند. این یک تعادل خوب بین شکل و عملکرد، زیبایی و علم تبدیل است. تیم های هوشمند متشکل از استراتژیست های دیجیتال هستند که تبدیل ها و اهداف تجاری را هدایت می کنند. مدیران هنری، برای اطمینان از اینکه تصاویر در کلاس جهانی هستند، معماران راه حلی هستند که فناوری را در بهترین حالت خود نگه می دارند. این ترکیب منجر به نرخ تبدیل و بازده بسیار بالاتری از تمام دیجیتال شما خواهد شد.

نمونه کارها شرکت را بررسی کنید هنگام جستجوی آنلاین یک شرکت طراحی وب، مطمئن شوید که وب سایت هر آژانس را به دقت بررسی کنید. آژانس های طراحی وب مستقر و با تجربه جزئیات پروژه های گذشته خود را ارائه می دهند. برای ارزیابی کیفیت و تنوع کار باید به نمونه کارها نگاه کنید. همچنین می توانید از طراح وب بخواهید که نمونه کارهای مشابه شما را در اختیار شما قرار دهد. بررسی پورتفولیو به شما کمک می کند تا بفهمید آژانس در گذشته چه پروژه هایی را انجام داده است. همچنین خواهید فهمید که آیا آنها در طراحی وب سایت برای صنعت خاص شما تخصص دارند یا خیر.

سی ام اس ایران

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید وایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

مقایسه خودروها تشخیص رنگ خودرو همه برندها