طراحی سایت پزشکی دارای نکاتی است که باید رعایت شود، همان طور که باید در طراحی فروشگاه آنلاین رعایت شود. iransite.com نیز وب سایتی است که این خدمات را ارائه می دهد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.
استفاده از جداول برای چیدمان صفحه، پرحرفی بیشتری به کاربران صفحهخوان میافزاید. هر زمان که یک صفحهخوان با جدولی روبرو میشود، به کاربر اطلاع داده میشود که جدولی با تعداد ستونها و ردیفهای «x» وجود دارد که حواستان را از محتوا منحرف میکند. همچنین ممکن است مطالب به ترتیبی خوانده شود که با ترتیب بصری صفحه مطابقت نداشته باشد. طرح بندی یک وب سایت را با استفاده از جدول ایجاد نکنید. در عوض، از CSS برای ارائه استفاده کنید.
هنگامی که یک جدول داده ضروری است (یعنی مجموعهای از دادهها دارید که به بهترین شکل در قالب جدول تفسیر میشوند، مانند صورتحساب بانک)، از سرصفحهها برای سطرها و ستونها استفاده کنید که به توضیح روابط سلولها کمک میکند. جداول پیچیده ممکن است چندین سلول در داخل جدول داشته باشند که یک رابطه منحصر به فرد با یکدیگر دارند و اینها باید با استفاده از ویژگی "scope" در HTML شناسایی شوند. شرح جدول (HTML5) را می توان برای ارائه اطلاعات اضافی به کاربران در مورد بهترین روش خواندن و درک روابط جدول استفاده کرد.
کاربران دارای ناتوانی های حرکتی، از جمله آسیب های استرس مکرر، ممکن است نتوانند از ماوس یا ترک پد استفاده کنند. این افراد می توانند از طریق استفاده از صفحه کلید با فشار دادن کلیدهای "tab" یا "فلش" یا از طریق استفاده از دستگاه های ورودی جایگزین مانند ورودی تک سوئیچ یا mouth stick به محتوا دسترسی پیدا کنند. در نتیجه، ترتیب برگه ها باید با ترتیب بصری مطابقت داشته باشد، بنابراین کاربران فقط صفحه کلید می توانند به طور منطقی در محتوای سایت پیمایش کنند.
صفحات طولانی با محتوای زیاد باید با پیوندهای لنگر (فهرست پرش) تقسیم شوند، که به کاربران فقط صفحه کلید اجازه می دهد بدون نیاز به مذاکره از طریق محتوای دیگر به بخش های مربوطه از صفحه پرش کنند. "پرش به محتوای اصلی" باید در بالای هر صفحه ارائه شود، بنابراین کاربرانی که فقط از صفحه کلید استفاده می کنند برای دریافت محتوای اصلی مجبور نیستند از طریق پیمایش صفحه برگه بزنند.
برای صفحات دارای منوهای محلی و چندین سطح و موارد فرعی، منوها باید به گونه ای پیکربندی شوند که بتوان به تمام موارد منو با صفحه کلید دسترسی پیدا کرد. از عناصری استفاده نکنید که فقط زمانی فعال می شوند که کاربر روی موارد با ماوس قرار می گیرد، زیرا کاربران فقط صفحه کلید یا صفحه خوان نمی توانند آنها را فعال کنند.
چه در حال ساخت یک وبسایت تجارت الکترونیک برای یک مشتری کاملاً جدید باشید، یا یک فروشگاه آنلاین به سایت موجود اضافه کنید، چیزی بیشتر از ایجاد یک طراحی عالی و تجربه کاربری عالی وجود دارد. همچنین باید مطمئن شوید که پردازش پرداخت، ارائه دهندگان حمل و نقل، اعلانهای ایمیل و موارد دیگر، قبل از اینکه مشتری شما آماده فروش آنلاین باشد، به درستی تنظیم شده است. در این پست، یکی از بخشهای اساسی این فرآیند را توضیح می دهم.
هنگامی که وارد تنظیمات سیستم شدید، اولین چیزی که می بینید صفحه ای است که حاوی یک سری فیلد است، برخی خالی و برخی نه. همه اینها باید حاوی اطلاعات مشتری شما باشد، اما متوجه خواهید شد که اطلاعات شما به طور پیش فرض در برخی از فیلدها وارد شده است. این شامل: منطقه زمانی، شهر، ایالت، کد پستی، کشور و آدرس ایمیل در نام فروشگاه و ایمیل شرکت شما است. قبل از اینکه این صفحه را ترک کنید مطمئن شوید که تمام این اطلاعات به مشتری شما تغییر داده شده است.
از آنجایی که در حال حاضر آدرس های ایمیل را تغییر می دهید، کاری که می خواهید انجام دهید این است که روی برگه «ایمیل» کلیک کنید. یک بار دیگر آدرس ایمیل شما به صورت پیش فرض در قسمت اعلان های مشتری و مدیر وارد می شود. اینها باید عوض شوند! تغییر آدرس در «اعلانهای مشتری» تضمین میکند که تمام ایمیلهای دریافتی توسط کاربران نهایی بهجای شما از سوی مشتری شما ارسال میشوند. احتمالاً چیزی که مشتری شما می خواهد، زیرا این تجارت آنهاست.
به همین ترتیب، تغییر آدرس ایمیل در «اعلانهای مدیر» به این معنی است که مشتری شما کسی است که وقتی مشتری خریدی انجام میدهد، پرداخت سفارش ناموفق است یا موجودی در حال اتمام است، مطلع میشود. از این گذشته، لازم نیست بدانید که مشتری شما چه زمانی ژاکت فروخته شده است، اما احتمالاً باید بدانید.
چه خدماتی را در آژانس خود ارائه میدهید؟ بازاریابی کاریاد یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه است که کمپینهای دیجیتالی مانند SEO، PPC، بازاریابی محتوا و رسانههای اجتماعی را به شرکتهای کوچک و متوسط به منظور ایجاد سرنخ یا فروش آنلاین ارائه میکند. در مرکز آنها موفقیت مشتریان یک وب سایت عالی است. آنها وبسایتهایی را با اهداف تجاری واضح در ذهن توسعه می دهند و همه عناصر بازاریابی مانند SEO و بازاریابی محتوا را با طراحی و عملکرد از همان ابتدا در نظر می گیرند.
اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید