قيمت اين خودرو آگهي هاي مرتبط مقايسه خودرو
شرکت سایپا که در سال 1395 کوییک را روانه بازار کرده بود در سال 1398 محصول جدیدی از کوییک را که کوییک آر نام دارد رونمایی کرد و تولید آن را به پارس خودرو سپرد.
کوییک R همان کوییک معمولی است با این تفاوت که تریم های مشکی و قرمز به برخی از قسمت های داخلی و خارجی خودرو اضافه شده است تا با ظاهری جوان پسند و اسپرت بتوانند جذابیت این هاچبک را برای مشتریان ایرانی افزایش دهند. می توان گفت اولین خودرو ایرانی با تریم دو رنگ است.
وقتی اولین بار به این خودرو نگاه میکنید خودرو سیتروئن C3 در ذهن تان تداعی می شود. اما با توقف تولید این خودرو، سایپا تصمیم به تولید کوییک آربه تقلید از این خودرو کرد. اما با اضافه کردن چند تریم قرمز و مشکی باز هم جذابیت این خودرو را ندارد.
این خودرو همانند دیگر محصولاتش با استفاده از پلتفرم X200 ساخته شده است.
رنگ سقف، آینه ها، بخشی از سپر و فضایی که پروژکتورها نصب شده است از جمله قطعات دو رنگ در ظاهر این خودرو است. پارس خودرو کوییک R را با رینگ آلومنیومی سبک تولید می کند که همین امر باعث افزایش جذابیت ظاهری این خودرو شده است.
کابین خودرو نیز همان پلاستیک بی کیفیت است و تریم دو رنگ و صندلی ها دارای دوخت قرمز رنگ است.
این خودرو از لحاظ مشخصات فنی هیچ تفاواتی با کوییک معمولی ندارد. موتور این خودرو 105 لیتری با 89اسب بخار نیرو و گشتاور 128 نیوتن متر است. کوییک R همان پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ خانواده تیبا و ساینا را به عنوان قلب تپنده به همراه خود دارد.
نزدیک ترین رقیب این خودرو پژو 206 تیپ 2 است.
مزایا | معایب |
مصرف سوخت مناسب | کیفیت ساخت پایین |
هزینه نگهداری کم | عایق بندی ضعیف |
موتور | دریچه گاز مکانیکی -4 سیلندر خطی- M15 | |
حداکثر قدرت | 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه | |
حداکثر گشتاور | 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه | |
حجم موتور | 1503 سی سی | |
تعداد سوپاپ | 8 | |
جعبه دنده | دستی | |
فرمان | هیدرولیکی | |
حجم صندوق | 225.6 | |
وزن خالص | 1065 کیلوگرم | |
فاصله محورها | 2412 میلیمتر | |
ابعاد چرخ های جلو وعقب | 14 اینچی آلومینیومی 185/65R 14 |
داخل شهر | -Lit/100km |
خارج شهر | -Lit/100km |
ترکیبی | 7.14 Lit/100km |
حدآلایندگی | Euro 5 قابل ارتقا به - Euro 4 |
باک بنزین | 41 لیتر |
سرنشین | 5 نفر |
عرض | (1688) mm |
طول | (3989) mm |
ارتفاع | (1524) mm |
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو |
مجهز به سیستم ترمز ABS و EBD |
دستگیره آسان بازشو |
باز کردن قفل درب صندوق عقب با ریموت کنترل |
سنسور پارک دنده عقب |
هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی |
سیستم ضد سرقت Immobilizer |
چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع |
چراغ مه شکن جلو+ عقب |
شیشه بالابرهای برقی جلو وعقب |
مجهز به سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک |
آینه های جانبی برقی |
مجهز به رادیو +USB+ CD Player |
کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع |
ریموت کنترل - قفل مرکزی |
برف پاک کن عقب |
گرمکن شیشه عقب |
باز شدن اتوماتیک درب ها هنگام تصادف |
صندلی های عقب با قابلیت تاشو |
صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک Iso-Fix |
دیدگاهتان را بنویسید
Vahedsh |
سلام من تیبا2داشتم این همون تیبا2هست فقط چراغ جاوسایناشده بایه مانیتور آقا ماشینه آشغالی هست از120تابیشترباهاش میری مثل تراکتور ای موتورمیادداخل کابین حیف 50میلیون گرایدازاین بهتره |
علی |
ماشین خوبیه نسبت به قیمتش عالی هست |
رضا |
نسبت به قیمتش ماشین خوبیه |
متخصص |
خوب موتور ۲۰۶ بزار هم ۸ سوپاپه ۲۰۶ مگه خیلی گرونه براتون نرم کم صدا قدرتی پرشتاب ۱۴۰۰ هم که هست سرعت میری ۱۵۰ تا نرم ما ۱۶ سوپاپ نخاستیم همون موتورtu3رو بزارین پول میگیری ۱۰۰ ملیوت تومن یک موتور ۲۰۶ بزار برای این کوییک وامونده تا پرواز کنه آدم لذت ببره برو از شرکتای چینی یاد بگیر همه ماشیناشون ۱۶ سوپاپه |
سعید |
خوب لی قیمتش بالاست کارخونه کویک ار140ولیون ولی پارس126 ای چه مملکتی منم تازه خریدم فعاا خوب تا بعد خدا چه میخوادو |
محمد کربلایی حیدری |
سلام کویک G داخل بازار اومده واسه خرید یا قراره بیاد |