پنج شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
صفحه اصلی » بررسی خودرو ها » لیفان » قیمت و مشخصات لیفان ۵۲۰i و لیفان ۵۲۰
لیفان 520i

قیمت و مشخصات لیفان ۵۲۰i و لیفان ۵۲۰

اولین خودروی تولیدی کمپانی چینی لیفان موتورز ، لیفان 520 است که اولین بار در سال 2006 در کلاس سدان های کوچک تولید شد ولی در بازار فروش خوبی نداشت تا با تغییراتی در بدنه با نام لیفان 520i وارد شد و به جز تغییراتی در چراغ های عقب هیچ تغییر دیگری نداشت حتی در بخش فنی . در لیفان 520i از همان موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری با توانایی تولید 106 اسب بخار و با گیربکس 5 سرعته دستی استفاده شده .

از نظر امکانات ایمنی و آپشن لیفان 520i شامل :

ترمز EBD + ABS ، قفل مرکزی، سیستم کولر، کیسه هوای سرنشین جلو ، رادیو و پخش CD ،رینگ آلومینیومی اسپرت، آینه های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ ترمز سوم ،قفل ایمنی کودک ، در باز کن صندوق عقب از داخل ، کمربند ایمنی سرنشین جلو و عقب ،صندلی عقب تاشو ، گرم کن شیشه عقب ، سیستم هشداردهنده وضعیت لنت ترمز، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، فرمان تلسکوپی قابل تنظیم، سنسور دنده عقب و ریموت کنترل روی سوییچ.

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کننده چین
کارخانه تولید کننده  LIFAN MOTORS
نام و مدل اتومبیل لیفان 520i و لیفان 520
شرکت گارانتی  کرمان موتور

مشخصات فنی

 مشخصات / مدل لیفان 520i  لیفان 520
موتور 4 سیلندر خطی
حداکثر قدرت 104.5 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 137 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه
حجم موتور 1587 سی سی
 تعداد سوپاپ 16 DOHC
جعبه دنده دستی
تعداد دنده 5
شتاب ۰ تا 96.5  13 ثانیه
حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
 وزن خالص 1155 کیلوگرم
فاصله محورها 2540 میلی متر
ابعاد و نوع چرخ های جلو  عقب  195/60R14

مصرف سوخت

 مشخصات / مدل لیفان 520i  لیفان 520
داخل شهر –  Lit/100km   Lit/100km-
 خارج شهر – Lit/100km    Lit/100km-
 ترکیبی – Lit/100km   Lit/100km-
حدآلایندگی  Euro 3 3  Euro

سیستم ترمز

ترمز جلو  دیسک دو جداره
ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق

تعلیق جلو  فنر حلقوی با ستون مک فرسون
تعلیق عقب بازوی نیمه دنباله ای و فنر پیچشی

ظرفیت ها

باک بنزین  51 لیتر
سرنشین  5 نفر

ابعاد خودرو

عرض  (1700) mm
طول  (4370) mm
ارتفاع  (1473) mm

 

   قیمت این خودرو   مقایسه خودرو   آگهی های مرتبط

 

تصاویر خودرو

لیفان 520i
نمای داخلی – لیفان 520i
لیفان 520i
نمای از فرمان – لیفان 520i
لیفان 520i
نمای داخلی – لیفان 520i
لیفان 520i
نمایی از کابین عقب – لیفان 520i
لیفان 520i
نمای داخلی از درب – لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520i
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520
لیفان 520

سایر عناوین این مطلب:

لیفان 520

4

کیفیت ساخت

4.0/10

طراحی و ظاهر

4.0/10

ارزش خرید

4.0/10

فنی

4.0/10

مزایا

  • امکانات نسبتاٌ مناسب

معایب

  • کیفیت ساخت بسیار پایین
  • سواری خشک
  • کشش نامناسب پیشرانه
  • بازار فروش ضعیف

11 دیدگاه‌ها

  1. کیفیت ساخت

    9.80

    طراحی و ظاهر

    9.70

    ارزش خرید

    9.70

    فنی

    8.90

    ماشین بسیار با کیفیت و نرم و کم خرج. اینکه میگن کیفیت چینی پایینه کار خود این تولید کننده های داخلیه که جنسای بنجلسونو بفروشن. من لا کلی ترس خریدم ولی کاملا راضیم و اجناسشم تا دلتون بخواد هست

  2. کیفیت ساخت

    0.00

    طراحی و ظاهر

    4.20

    ارزش خرید

    0.00

    فنی

    0.00

    تو ایران به این بزرگی ی نفر پیدا نمیشه ی پرایدم برای من بدبخت بخره کادو بده؟؟؟؟مگ ازتون چی کم میشه پولدارا!؟؟

  3. کیفیت ساخت

    7.00

    طراحی و ظاهر

    8.00

    ارزش خرید

    6.00

    فنی

    9.00

    من یه ۵۲۰i مدل ۹۰ (اولین سری) دارم که صفر خریدمش و خیلی ازش راضیم. کم مصرف، جادار و خوش‌رکاب، با تعادل خیلی خوب، یعنی مرده واسه مسافرت. اون دوستمون درست گفت که اگه چیز بی‌کیفیتی هم داشته باشه کار کرمان موتوره نه لیفان!
    ماشین کم دردسریه ولی وقتی بعد چند سال به خرج میفته تعمیرکار وارد بهش کمتر پیدا می‌شه. قطعاتشم نسبت به ماشینای پرتیراژ یه قدری گرونتره ولی خوب با یه کم جستجو می‌فهین که خیلی از قطعات ۲۰۶ ، L90 ، ۴۰۵ و حتی ماکزیما بهش می‌خوره، مثلاْ گردگیر پلوس سمت چرخش درست مثل گردگیر پلوس سمت گیربکس ماکزیماست و سمت گیربکسش هم مثل ۴۰۵ میمونه! لنت ترمز L90 ، برف پاک‌کن ۲۰۶ و …
    کلاچش پمپیه و نمی‌شه مثل کلاچ‌های سیمی راحت تنظیمش کرد، فقط از پشت پدال تنظیم می‌شه.

  4. دوستان عزیزی که لیفان ۵۲۰ دارن ممنون میشم راهنمایی کنن خرجش چطوره وقتی به خرج بیاد چقدر هزینه میربره سوختش چطوره که بخوام مدل ۹۰ بگیرم؟

    • کیفیت ساخت

      7.50

      طراحی و ظاهر

      8.30

      ارزش خرید

      9.30

      فنی

      7.80

      lمن ۵ ساله دارمش الان کیل.مترش ۱۶۰ هست از ۷۰ تا دست خودمه همه بدی و خوبیش رو بهتون می گم شک نکنید همینه که میگم
      شتاب دقیقا مثل ال ۹۰ قدرتش هم همونه توی کاتالوگ هم نیم اسب بیشتره
      نرم بودنش تو دست انداز از ال ۹۰ بهتره اصلا خشک نیست هر کی گفته اصلا سوار نشده
      تو این مدت فقط دسک صفحه جلوبندی و دست موتور و همون اول که خریدم موتور کولر عوض کردم – رادیات کولرش هم نشتی داشت تازه عوض کردم – فقط همین
      دیسک و صفحه اش ضعیفه باید بین ۷۰ تا ۹۰ هزار تا عوض بشه جلو بندیش خوب کار میکنه قطعات لاستیکی داخل موتو بسیار بد – دائم باید ریزش آب از شلنگهاش چک بشه – موتوری تا حال اصلا اذیت نکرده – صدای موتور داخل ماشین زیاده حتما قبل از خرید سوار شید – البته جوان پسنده – صندلیش مدل قدیمش که مال من چندان راحت نیست تو مدل های بعدی عوضش کردن – جنس رویه صندلی آشغاله باید حتما روکش بندازین – بزرگی صندوقش حرف نداره عالیه – صندلی عقب کاملا می خوابه و می تونید یه نرده بان داخل صندوق بذارین – رنگ بنده ماشین مال من که آلبالویی هست آشغاله با خراش جزئی رنگش میره البته فکر کنم با زدن کیلر مشکل حل بشه شاید رنگهای دیگه اینجوری نباشه – کولرش نسبتا ضعیفه ولی اصلا روی قدرت ماشین اثر نداره راحت سربالایی با کولر میره – مصرف داخل شهر با کولر هشت ممیز ۳ دهم ۸٫۳ بدون کولر ۷٫۳ مصرف تو جاده ۶٫۵ بسیار مصرفش خوبه از ۲۰۶ بهتره لوازمش گیر میاد یه کم گرونتره تقریبا با جنس خوب ۲۰۶ یکی هست از کرج سال جدید ۸۸ پرسیدم دیسک و صفحه ۸۰۰ گفت البته تهران و بازار ارزونتره و حتما هم باید جنس اصلی رو بندازی
      نمایندگی گرون میگیره ولی همه لوازمش رو داره و خوب هم رسیدگی میکنه

  5. کیفیت ساخت

    7.50

    طراحی و ظاهر

    8.30

    ارزش خرید

    9.30

    فنی

    7.80

    lمن ۵ ساله دارمش الان کیل.مترش ۱۶۰ هست از ۷۰ تا دست خودمه همه بدی و خوبیش رو بهتون می گم شک نکنید همینه که میگم
    شتاب دقیقا مثل ال ۹۰ قدرتش هم همونه توی کاتالوگ هم نیم اسب بیشتره
    نرم بودنش تو دست انداز از ال ۹۰ بهتره اصلا خشک نیست هر کی گفته اصلا سوار نشده
    تو این مدت فقط دسک صفحه جلوبندی و دست موتور و همون اول که خریدم موتور کولر عوض کردم – رادیات کولرش هم نشتی داشت تازه عوض کردم – فقط همین
    دیسک و صفحه اش ضعیفه باید بین ۷۰ تا ۹۰ هزار تا عوض بشه جلو بندیش خوب کار میکنه قطعات لاستیکی داخل موتو بسیار بد – دائم باید ریزش آب از شلنگهاش چک بشه – موتوری تا حال اصلا اذیت نکرده – صدای موتور داخل ماشین زیاده حتما قبل از خرید سوار شید – البته جوان پسنده – صندلیش مدل قدیمش که مال من چندان راحت نیست تو مدل های بعدی عوضش کردن – جنس رویه صندلی آشغاله باید حتما روکش بندازین – بزرگی صندوقش حرف نداره عالیه – صندلی عقب کاملا می خوابه و می تونید یه نرده بان داخل صندوق بذارین – رنگ بنده ماشین مال من که آلبالویی هست آشغاله با خراش جزئی رنگش میره البته فکر کنم با زدن کیلر مشکل حل بشه شاید رنگهای دیگه اینجوری نباشه – کولرش نسبتا ضعیفه ولی اصلا روی قدرت ماشین اثر نداره راحت سربالایی با کولر میره – مصرف داخل شهر با کولر هشت ممیز ۳ دهم ۸٫۳ بدون کولر ۷٫۳ مصرف تو جاده ۶٫۵ بسیار مصرفش خوبه از ۲۰۶ بهتره لوازمش گیر میاد یه کم گرونتره تقریبا با جنس خوب ۲۰۶ یکی هست از کرج سال جدید ۸۸ پرسیدم دیسک و صفحه ۸۰۰ گفت البته تهران و بازار ارزونتره و حتما هم باید جنس اصلی رو بندازی
    نمایندگی گرون میگیره ولی همه لوازمش رو داره و خوب هم رسیدگی میکنه

  6. کیفیت ساخت

    4.50

    طراحی و ظاهر

    7.90

    ارزش خرید

    6.00

    فنی

    5.10

    سلام.من چند وقته یه دونه ۵۲۰ i گرفتم.
    فقط میخوام بگم که ماشین خوبیه ولی هزینه ی نگهداریش بالاست.
    قبل از خرید از لوازم فروشا مشورت بگیرین.
    از پراید و امثال اون بهتره.مطمئن باشین.

  7. کیفیت ساخت

    7.20

    طراحی و ظاهر

    10.00

    ارزش خرید

    6.80

    فنی

    6.50

    بهترین جایگزینه پراید و ریو و ۲۰۶ و پارس همینه به خصوص ۶۲۰ش موتور ۱۸۰۰ یا ۲۰۰۰
    ولی هیچی هنوز زانتیا نشده.
    تو خریدش شک نکنید واس خواهرم یه ساله خریدم عشق میکنه باهاش اوموقه ۲۰تومن بود الانو نمیدونم تو بازار

  8. سلام دوستان من یه چهارصدوپنج مدل هشتادو سه دارم که خداییش منو اذیت خاصی نکرده و شش ساله دارمش ولی دیگه مدلش خیلی پایینه و میخوام عوضش کنم و از لیفان پونصدو بیست خوشم اومده،لطفا اوناییکه تجربه داشتن این ماشینو دارن راهنماییم کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *