چهارشنبه , 29 آبان 1398

همه چیز درباره پراید های نیمه انژکتور و انژکتوری

همه چیز درباره پراید های نیمه انژکتور و انژکتوری

29 فروردین 1396 اخبار خودرو 120281 بازدید
پراید یکی از پرفروش ترین خودرو های داخلی است که تمام تیپ های اولیه آن به عنوان پراید کابراتوری وارد بازار شدند و به دلیل استهلاک کم، خود را در دل خانواده های ایرانی جا کردند. دربین سال های80  تا 85 بود که پراید با موتور نیمه انژکتوری وارد بازار شد و مشکلاتی را به وجود آورد . چرا که قطعات فنی مربوط به سیستم نیمه انژکتور در بازار وجود ندارد و شما را مجبور می کند تا آن را به سیستم کابراتوری یا تمام انژکتوری تبدیل کنید که هزینه ی زیادی را روی دستتان میگذارد. پراید نیمه انژکتوری     توصیه : اگر قصد خرید پراید دهه ی هشتادی دارید بهتر است از نمونه های کابراتوری یا تمام انژکتوری انتخاب کنید چرا که خودرو های انژکتوری به دلیل مزایایی که دارند بازار بهتری برای فروش نیز دارند. از مزایای سیستم انژکتوری نسبت به کابراتوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • کاهش مصرف سوخت.
  • راندمان حجمی موتور بیشتر است و در نیتجه شتابگیری سریعتری نیز دارد.
  •  تولید آلودگی کمتر و استارت بهتر در هوای سرد ؛ در سیستم کابراتوری در هوای سرد خودرو به دلیل اینکه سوخت ورودی به خوبی با هوا ترکیب نمی شود بد استارت می خورد که این مشکل در سیستم انژکتوری وجود ندارد.
 
امتیاز دهی
2/1
رتبه بندی این مطلب:
2/1
اشتراک
Print
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مخفی کردن نمایش نظر ها (0)

شما در پاسخ به

نظر شما با موفقیت ثبت شد. بعد از بررسی مدیریت نمایش داده خواهد شد. باتشکر

لطفا یک نظری بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنیدلطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
ارسال دیدگاه

انتخابگر پوسته

دی ان ان